Road to Success with SHAKLEE

Road to Success with SHAKLEE
Road to Success with SHAKLEE

Thursday 27 October 2011

it's all about F.A.M.i.L.Y....!!

Ini Abah...hehe lain plak bila x pakai spek!!hehe~

Here is my cute lil nephew!!~Akid Arsyad~

Lari plak org nk snap pic die..haha~

My Mom..My dad n their lil grandson!!~chumill jeeekkk muka majuk!!~haha~

Akid yg tiuttt!!hehe~

Ni plak Kakak yg shomell (Nur Nisreen Amirah) n AbeNgoh yg malu2 (Najwan Hadif) haha~

Say PEACE!!!hehe~
Yang Najwan ni..dulu die x boleh sebut 'S' tau..smua perkataan yg ada 'S' tukar jadi 'G'..
hahaha..so, masa kecik2 dlu dia akan panggil aku Cikgu!!hahaha..
spatutnya panggil aku Cik Su!!
aku slalu ngusik die..'sape cikguu??'
dan slalu suh dia sebut nama aku (cik su)..
dan dia akan malu2 nk sebut...!!
sbb dia tau dia sebut salah...hikhik~

Ni plak my cute lil niece!!~Nur Irdina~
 I love dis pitcha so muchhhhh!!sbb nye..Dina suh mama dia snap her pitcha tgh pakai telekong ni utk bagi aku..rupa2 nya Dina ingt lagii waktu solat raya 
a few months ago..
masa tu aku ckp kat die.."Dina..nnti Ichu nk amik gmbr Dina pakai mcm ni eh??"
balik dr solat raya tuu..tgh sibuk2 lupa plak nk amik gmbr dia..hehe..
lg pun masa tu rasanya..Dina dh bukak telekung tu..huhu..
pastu a few weeks after raya..her Mama upload kat FB..
"special for ichu!"
wahhh...terharu gileee aku rasa tyme tu!!!hahaaha~
Thanks soo much Lil Gal!! lebiu more n more!!hehe~


Haa..here is My Sweet Mom!!..hehe

And Here i Am!!haha..~Did i look like my mom??~hehe

Ekcely ramai yg cakap muka kami lebih kurang sama! Like mother like daughter..heheeh..
My auntie ckp..muka aku sebijik mcm my mom muda2 dlu..
My frens oso said muka kami sama...hehe..
Apa2 pun...Saya sayang sama Bonda saya!!!

hahaha..ni Arif..sgt2 manja nihh!!hik3..

rindu sama kamoo!!

Eh eh..ter 'add' plak gmbr aku sorang2!!haha..=P

K.A.M.I ~ owez hepi~ haha~

dari kiri : Nabhan Hadif, Adhwa Adam n Amir Aqhar..
 hahahah...macam2 gaya ada...kih3..

Haa..ni Amsyar Hadif..

alolollolo...mashamnye muka diee...kihkihkih..
aku rasa tyme ni aku ade usik die kot..pastu aku snap his pic!!haha
Aku slalu panggil die 'Daudsu'..player bola sepak klate tu..
haahaha..aku rasa mcm ada iras!!tang rambut kott..hehe
n stiap kali tu la dia marah..!!sbb dia minat Nurshahrul...hikhik..
arghhh..x kireee!!nk panggil 'daudsu' jugokkk!!
hihi..haaa..dia pon sama mcm abg die jgk..
ada masalah bile sebut nama panggilan aku!!
yg ni lagi klakar!! 'cik su' dah bertukar jadi 'fek fuu'..
hahahah...dia reti sebut 'f' je..hahaahah~
tp skang dh pandai sebut dgn betol laa..hehe
PEACE!!

All pinky..let's snap pitcha!!!ngeee~




 ni abg aku punye keje la niii...teknik ape yg die amik aku tatau laaa..
siap ada shadow2 lagi..flash bukan main terang lagi!!hahaha~


Dina wif her Mom n her Brother...
 

No comments:

Post a Comment