Road to Success with SHAKLEE

Road to Success with SHAKLEE
Road to Success with SHAKLEE

Wednesday 26 October 2011

Hepi Deepavali...

i wish Happy Deepavali to my frens..especially to my sweety...
Nyanasuntary Subramaniam..
n to all indian in diz world. Hope enjoy ur raya so much okeh..=)

 me n my sweety!!~Nyanasuntary~

 diz is my lovely frenn..hihi..chumill kan?

 Love both of u so much!!~sweety n pretty!!hehe~

 3 of us!!~Very2 glad knowing u ols here..in UTM..hehe~


 Seha, my Cutie!!..Ellyn my Pretty n Nyana my Sweety..hehehe~
Love u ols so much!! <3

 hahaaha..i love dis pic damn much!!
i autosnap dis pic..look at Nyana..she looks very2 cute lorrr!!
hihi...P.E.A.C.E!!


Tghari tadi aku, yana n ejud ke sri putri amik Nicha yg baru balik dr KL..
Nicha buatkan choc cake n apam polka dot utk kamiiii!!
yeayyyyyy...tq so much!!lebiu more lahh..
aku paling suka choc cake tuuuuu...huhu!
best gilerr..
dh la tgh laparrr...
sume aku nk makan..nk choc cake!!nk apam!!
adoyaiii..mana x gumuksss nyeee..hahahaha!!
Dlm kete..kami mkn tyme tu jugaakk..heheh
ni haaaa..smpat la jgk aku snap 2 pic..hehehe..


 Nichaaa...sedapp weii kek niii...mau lagiii!!mau manyaks2..ahaha


i chose da green n pink apam polka dot!!~GreenPink in Memories..hehe

2 comments:

  1. nicha wrote : hohoho.. sowi la.. ak igtkn korang2 spesies ak.. mkn skadar desserts... x tau la pulak nk melantak byk.. next time i bt lg ok.. insyaallah....

    ReplyDelete
  2. to nicha :
    hahahha...okeh..i cant wait for dat moment!!!hehehehheeh~

    ReplyDelete