Road to Success with SHAKLEE

Road to Success with SHAKLEE
Road to Success with SHAKLEE

Wednesday 27 July 2011

My Superb Geng!!..Geng 5 Agas ! hehe

Geng 5 Agas...
 Juga punya kisah disebalik nama geng ni!haha...5 melambangkan kami seramai 5 ahli (skema pulok ayat...haahah) dan Agas tu..rahsia!hehe...Sahabat Selamanya...itu lah yg aku harapkan utk kita berlima..Lyn, Xana, Shida, Nur n Onah..5 sahabat yg tidak pernah sekali pn tidak bergelak tawa bile berjumpa!!akan adaa jeee cite yg klakar..yg bisa buat kita ketawa guling2..hahahaa..kadang2 tu kita berlima berebut2 nk cite dulu..ahahah..we owez share evrything n anything!!sokmo duk gossip2..ahaha..kita mmg suke bergosip2..dan berceritaaa...1 hari xkan cukup utk kita bergelak tawa n berstory mory! We need many more times!!

 Ceria Bersama 5 Agas!!hehe

Sangat byk kenangan yg kita ukir bersama...suka duka kita lalui bersama!yes..mana2 perhubungan pon, xkan lari dari up n down!ada ketika kita bergumbiraa...ada ketika kita berduka..ada ketika juga kita ada terasa hati sesama kita..itu perkara biasa!Namun..kita mampu laluinya dengan baik..mungkin persefahaman n toleransi antara kita membuatkan hubungan kita bertambah kukuh bak konkrit..hehe..aku kira lbh kurang 10 thn kita get close each other..Sek. Men. Keb. Pangkal Kalong..tempat kita sama2 menimba ilmu n juga tempat kita bertemu, berkenalan dan seterusnya bersahabat....Terima kasih Ya Allah..kerna anugerahkan aku sahabat2 seperti kalian..Sungguh!!aku sangat menyayangi n menghargai kalian dalam hidupku...=) ..day by day..month by month..year by year..kita semakin meningkat dewasa...masing2 dah masuk 26 thn..Nurak je blom lg...sabar deh!December bakal tiba nnti....hahahaa..hurmm...walaupun umo dh 26thn..tp perangai gile2 kite tetap sama!!haha...biarlah org nk kata apa..yg penting kita tau siapa diri K.I.T.A!! 

Inilah kami...5 sahabat yg sannnnnntek!haha..
(Ni kenangan last kita kuar berlima..beberapa hari sblom kamu berdua bergelar PUAN)

Tahun 2011...kita masih lagi 'x pecoh lot'..bak kata ustaz alim (ayahandaku!!hhhehe)..kita masih lagi berlima..Dulu, ms zaman muda mudi dlu...kita sama2 duk tunggu n lihat..sape yg akan kawen dlu!!hahahaha...x sangka (x sengkeeee ai..hihi) 2 budak senget ni yg kawen dulu!!hahahaa..Puan Onah n Puan Shida!!kawen bulan n tahun yg sama plak tuh..Jun 2011...adoii! Yes..for sure kita berkongsi kegembiraan tu!!awk berdua..akhirnya dah temui kebahagiaan yg diimpikan selama ni. Lengkap sudah kehidupan kamu smua..Aku, Lyn, n Nurak turut meraikan hari bersejarah kamu2...we r hepi for u dear!!Tapi..jauh di sudut hati kami...tetap ada perasaan sedih...coz 2 org sahabat kami dh kena 'kidnap' kat jejaka2 terhebat di Malaya!!!hahaha...hurmm...kita dh xleh lagi kuar enjoy2 berHilai Tawa berlima...hanya kami bertiga je!!huhu..sedihhh...tapi tu laaa..realiti kehidupan!Sampai 1 masa dan ketika..kita terpaksa juga lepaskan org yg kita syg...hehehe...kita dh berbeza dr segi status...tapi aku harap kasih dan syg sebagai sahabat masih kekal seperti dulu!Jangan ada yg berubah...J.A.N.J.i!!!

Kawan2...ni ada beberapa foto yg aku sisipkan buat tatapan kalian..hahahaha!

 Lyn..bakpo x nganga luas2 nyo...haha

 Da..mu xsey wi aku kecek banyok koo..ya sumbat mknn dlm mulut aku tu!haha

 Ehemm..ehemmm..cntekk kan sy snap dis pic!!hahaah~

Hi Tea..kat Pantai Cinta Berahi..ahahah..opss..Pantai Cahaya Bulan lah..hehhe
Nurak..separuh jiwamu pergi...sbb tu nmpak separuh je gmbr mu!hahaha

No comments:

Post a Comment